Reklamace a vrácení zboží
1. Reklamace zboží
Postup při reklamaci
1) urgentně nás informujte o reklamaci e-mailem (info@plastara.cz), do přílohy přiložte fotky poškozeného zboží, případně poškozeného obalu (pokud poškozené je), také poprosíme i vyfotit samotný štítek od kurýrní společnosti. Napište předmět REKLAMACE - o dalším postupu Vás budete detailně informovat. Bez těchto záležitostí reklamaci nebude možné zahájit.
Pokud je poškození závažné, že je to naprosto nepoužitelné:
2) stáhněte si reklamační formulář, řádně vyplňte a přibalte k reklamovanému zboží. (Také nás informujte e-mailem a počkejte na odpověď).
3) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu provozu, Plastpoint.cz, Nové Hrádky 396/7, 027 44 Tvrdošín
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou, samozřejmě budeme se snažit o urychlení celého procesu.
2. Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
Jak postupovat při vrácení zakoupeného zboží při vrácení v zákonné 14 denní lhůtě?
Spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. Zákona čj. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, jestliže prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
Kam zboží vrátit?
Spolu s vyplněným odstoupení od smlouvy a dokladem o koupi můžete zboží vrátit osobně na místě provozu: Plastarea.cz, Nové Hrádky 396/7, 027 44 Tvrdošín
nebo zaslat na naši adresu provozu:
Plastarea.cz
Nové Hrádky 396/7
027 44 Tvrdošín
Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Při vrácení doručte zboží nepoužité, v původním stavu jako při převzetí (včetně dokumentace, příslušenství apod.). Vrácené zboží musí mít původní a nepoškozený obal. Zboží neposílejte na dobírku, takové zboží nepřebíráme.
Prodávající se zavazuje vrátit kupujícímu cenu zaplacenou za příslušné zboží ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne přijetí vráceného zboží stejným způsobem, jaký použil kupující při své platbě. Tím není dotčeno právo kupujícího dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím kupujícímu nebudou účtovány žádné další poplatky.
Pro dodržení 14denní lhůty je rozhodující, kdy je k nám doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí písemná informace, že chcete odstoupit od smlouvy, případně samotné doručení odstoupení is zbožím.
Lhůta pro odstoupení trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující den po převzetí. převezme-li zákazník zboží ve středu, první den se počítá čtvrtek.
Jaké dokumenty přiložit?
K vrácenému zboží prosíme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás (např. potvrzující email z objednávky resp. faktura). Zároveň je třeba přiložit odstoupení od smlouvy.